U cilju promovisanja malih i starih zanata, Lidl ih po regijama Srbije predstavlja. Od 100 prizvoda izabranih iz cele Srbije, kompanija Lidl izabrala je i kukuruzno brašno, belo i žuto, samleveno u Kumovoj vodenici i upakovano u Markovoj Crkvi.
![](https://lajkovacnadlanu.rs/wp-content/uploads/2020/10/B-BELO.jpg)
Akcija je u drugoj polovini novembra i biće promovisana adekvatnom televizijskom reklamom.
![](https://lajkovacnadlanu.rs/wp-content/uploads/2020/10/B-ZUTO.jpg)
Mali zanat i velika strast vodeničara iz Markove crkve su izuzetno zapaženi i uvaženi u ovoj visoko socijalno odgovornoj kampanji kompanije Lidl, koja ima za cilj upravo promociju i podsticaj malih i starih zanata i njihovih proizvoda. Proizvodi iz Kumove vodenice u Markovoj Crkvi, nastali su upravo iz strasti za očuvanjem i bavljenjem starog vodeničarskog zanata.
![](https://lajkovacnadlanu.rs/wp-content/uploads/2020/10/B-KUTIJA.jpg)
![](https://lajkovacnadlanu.rs/wp-content/uploads/2020/10/B-PALETE-G.jpg)