GRAĐANI NA PRIJEMU KOD PREDSEDNIKA

Već prve subote septembra bilo je veliko interesovanje građana za prijem kod predsednika opštine. U vremenu od 9 do 12 časova, na intervale od po 20 minuta,svi termini su bili popunjeni. Prijem su zatražili brojni građani, najrazličitije starosne dobi i obrazovanja, ovoga puta mahom iz Lajkovca, a večina sa istom zajedničkom mukom:zapošljavanjem. Svoje probleme su izložili u opuštenpj atmosferi, bez žurbe i sa vidnom nadom da će njihovi problemi biti rešeni.
Andrija Živković, predsednik opštine Lajkovac, strpljivo je saslušao sve građane koji su zatražili prijem, evidentirao je sve njihove izložene probleme i uglavnom odmah otvoreno naznačio kakve su mogućnosti za njihovo rešavanje, uz obećanje da će sa nadležnim službama i strukturama razmotriti sve raspoložive mogućnosti za njihovo rešavanje.
“Praksa prijema građana je vraćena, jer je naša primarna uloga da budemo servis građana, da saslušamo njihove probleme i pokušamo da ih rešimo. Ja lično nisam očekivao da će biti ovoliki odziv građana, već prve subote. Za danas je 15 građana zatražilo prijem, svi termini su bili popunjeni.Građani su izložili probleme, a u najvećem broju njihovi problemi vezani su za posao, što je bilo i očekivano. Mi smo i pred formiranje vlasti to navodili kao najveći problem. Trudićemo se koliko je to u našoj mogućnosti, jer je problem zapošljavanja gorući.Velika kočnica je Zabrana zapošljavanja, koja je i dalje na snazi. Ostali problemi koje su građani izneli su iz raznih sfera: oblasti obrazovanja, zdravstva, izdavanja građevinskih dozvola, imovinsko-pravnih odnosa,” rezimirao je predsednik.
Predsednik Živković je naglasio , da će posebna pažnja biti posvećena najboljima, koji su ponos Ljkovca, studentima sa najvišim prosekom, kako bi iste zadržali ovde: “Moramo gledati da te buduće kadrove sa visokim prosekom ocena, koji u ponos i potreba Lajkovca, zadržimo ovde tako da ćemo se oko njih posebno potruditi. Najbitnije je da građane saslušamo, da oni znaju da imaju kome izneti svoje probleme. Nešto ćemo rešiti brže, nešto sporije, a svakako da ima pitanja koja ne možemo razrešiti. Ima i građana koji imaju nerealne zahteve, moraju biti svesni da su vremena drugačija, da opština ne može rešavati pitanja za koja nije zadužena niti može narediti nekome da ih reši, kao i da svoje obaveze prema državi moraju izmirivati. Opština svakako može dati smernice, uputiti ih na nadležne institucije, dati podršku u skladu sa zakonskim mogućnostima i biti u kontaktu sa institucijama oko njihovih problema.”
Kao interesantan primer predsednik Živković je izdvojio molbu stanara stare vojne zgrade u glavnoj ulici. koji traže  da im Opština pomogne u uređenju fasade, s tim što je već odavno materijalno održavanje zgrada u nadležnosti Saveta stanara.
Svi građani koje je predsednik primio, dobiće blagovremeno pismeni odgovor na izloženi problem. Za 15 dana građane će primati zamenik predsednika Nenad DŽajević
“To je lepo od njega, da izdvoji vikend kako bi izašao u susret građanima.To je bilo i neophodno, a i mnogo je dobro sa njegove strane. Moj problem je posao i zato sam danas došla”, rekla je po izlasku iz kabineta predsednika opštine Marijana Dobrosavljević iz Jabučja , koja je sa zavidnim uspehom završila Rudarsko-geološki fakultet.
Iako svakodnevno kontaktiraju sa građanima, predsednik Opštine Andrija Živković i zamenik predsednika Nenad Džajević, od septembra će organizovati posebne termine za razgovore sa građanima koji žele direktno da im izlože svoje probleme i ideje. Prijem građana biće svake druge subote od 9 do 12 časova, počev od 2. septembra. Razgovor je potrebno zakazati u kabinetu predsednika Opštine, na telefone 3433-109 i 3431-108, lično ili elektronskom poštom na opstinalajkovac@gmail.com.

Related posts