DANI DOMAĆIH U DECEMBRU U EUROPROMU U ZNAKU PROZVODA JAFA I TRLIĆ

Decembar, poslednji mesec u godini, u svim prodajnim objektima Europroma (uključujući naravno i objekat u Lajkovcu) rezervisan je za proizvode dve kompanije: Jafa i Trlić, najavljeno je na konferenciji za novinare u sedištu Europroma u Lukavcu. Tokom ovog meseca, proizvodi upravo ove dve kompanije su u centru kampanje „Dani domaćih“ i njihovi proizvodi će biti na akcijskim, značajno sniženim cenama.

Proizvodi kompanije Trlić su, naglašeno je, poznati Valjevcima, a kako se moglo čuti na konferenciji za novinare, Trlić je četvrta kompanija u Srbiji po ostvarenom prometu među kompanijama koje se bave proizvodnjom i preradom mesa. Pavle Paunović, komercijalni direktor je reakao da se kompanije Trlić nalazi na teritoriji Uba, da kao Zemljoradnička zadruga posluje 25 godina i dodao: „ Naše kompletno poslovanje odvija se na teritoriji Srbije, dok je nekih 5 do 10% izvoz. Sami naši počeci vezani su za trgovinu Europrom, gde smo prepoznati kao potencijalno zanimljiva lokalna klanica. Šansa nam je ukazana. Prešli smo dug put od Zemljoradni;ke zadruge do ozbiljne kompanije, zapošljavamo 720 radnika i poslujemo na 20 000 proizvodnih kvadrata. Proizvodnja i prodaja proizvoda od mesa i proizvodnja i prodaja mesa, to su nam delatnosti. Dobavljači su nam upravo sa teritorije Valjeva i Srbije. Primetili smo nove trendove u potrošnji svežeg mesa pa smo značajna sredstva uložili u liniju za pakovanje mesa. Imamo novu ambalažu za specijalitete od mesa i sveže meso koje potrošačima pružaju svežinu proizvoda. Imamo Premijum proizvode koji su novi, upravo kao odgovor na zahtev tržišta“.

Na akciji u decembru u Europromovim trgovinama su proizvodi kompanije Trlić : čajna, kulen, dimljena pečenica, čvarci , pica šunka, uz značajna sniženja cena.

Tokom decembra, u svim prodajnim objektima Europoma, naći će se proizvodi Jafe iz Crvenke i Baninija koji je od skora član porodice Jafa. Aleksandar Simonović bred menadžer Jafe je na konferencije za novinare, između ostalog rekao: „Drago nam je da Europrom podržava domaću proizvodnju . Mi poslujemo već 45 godina i to pokazuju i naši kupci prepoznajući brendove Jafa keks i Mančmelou, a proširili smo porodicu kupovinom Baninija. Na akciji su Jafa keks i Jafa krem , a Banini proizvoda tu su Noblice i Trik štapići“.

Kampanja „Dani domaćih“ u Valjevu je već prepoznata u javnosti kao kampanja koja promoviše domaće proizvode proizvedene od domaćih sirovina i domaće proizvođače, naglasila je Bojana Perić PR menadžer Europroma: „Ova kampanja je bila vrlo zastupljena u medijima i upravo to je doprinelo da se sama priča o kampanji dalje čuje. Kad je u pitanju 2019. godina imali smo na TV 2800 emitovanja , 100 objava putem društvenih mreža, 50 objava na portalima i izveštaji u Napredu i kada sve svedemo u jednu rečenicu, kampanju „Dani domaćih“ smo oglasili oko 3000 puta. Mišljenja smo da je to dalo veliki doprinos tome da rezultati budu tako dobri kakvi jesu. Imali smo 18 proizvođača u ovoj godini i u okviru kampanje našlo se 120 domaćih proizvoda. Tokom cele godine imali smo 40 promocija i degustacija , a obradovali smo oko 250 građana brojnim poklon paketima. Sve to govori da ova kampanja ide u pravom smeru.“

PR menadžer Europroma je navela i da je istraživanje koje je Europrom uradio u svojim maloprodajnim objektima pokazalo, da veliki broj potrošača prepoznaje kampanju , ali i da su zbunjeni time koji su proizvodi domaći. Zato je Europrom od novembra uveo posebne obeleživače za domaće proizvode: „ Mogu da kažem da je za svakog od prethodnih meseci akcije zapažen rast prodaje proizvoda u kampanji i s druge strane, sve više se govori o ovoj kampanji. Sve ovo je jedan proces i ništa ne može preko noći , ali smatramo da smo u ovoj godini napravili i jedan ozbiljan iskorak“.

Related posts