Nakon dvomesečne letnje pauze, kompanija Europrom nastavlja pre godinu dana započetu akciju „Dani domaćih“. Septembar mesec u Europromu obeležiće akcija Frikoma, tokom koje će kupcima biti ponuđeno po sniženim cenama pet najprodavanijih artikala Frikoma, a biće organizovano i niz promotivnih akcija kako bi kompanija Frikom bila predstavljena kao domaći brend.
Milan Matić PR menadžer kompanije Frikom na konferenciji za novinare je rekao, da je Frikom prepoznao sjajnu ideju Europroma i sam septembar kao mesec koji povezuje segment sladoleda i smrznutog peciva. Zato će tokom akcije u septembru pet artikala Frikoma biti na sniženju, po specijalnim akcijskim cenama: sladoledi Quattro čokloada, Strauss kapri i novi ovogodišnji proizvod Sendwich plazma kao najprodavaniji, a što se tiče povrća na sniženju će biti carska mešavina i boranija , takođe proizvodi sa visokim stepenom prodaje.
Najvljeno je i da će u Eurocentru u Valjevu od 13.- 15 . septembra biti oragnizovana akcija, tokom koje će za svaku kupovinu Frikom proizvoda u vrednosti od 499 dinara, svaki kupac dobiti “Quatro ceger”.
Frikom koji je svojevremeno nastao kao ogranak PKB – a, danas učestvuje sa 86% u prodaji sladoleda, ima promet preko 100 miliona evra i zapošljava preko hiljadu radnika. Pored toga što je dominantan na teritoriji Srbije, ima izvoz sladoleda, smrznutog povrća i smrznutog testa u BiH, Makedoniju, Grčku, Crnu Goru, Rusiju, Dubai…
Milan Matić PR menadžer kompanije Frikom podsetio je da Frikom postoji je od 1975. godine, da su tehnologiju proizvodnje sladoleda učili na početku razvoja kompanije i potom razvijali taj koncept. Matić je rekao i da je jedan od ciljeva Frikoma i da kod potrošače u Srbiji formira naviku konzumiranja sladoleda i u zimskom periodu. Matić je izneo i podatke da godišnja potrošnja sladoleda u Srbiji iznosi 3,5 litara, da je prosek u Evropi oko sedam litara, dok su najveći potrošači sladoledu Skandinavci koji pojedu oko 10 litara sladoleda godišnje.
O kampanji „Dani domaćih“, koju je kompanija Europrom pokrenula pre godinu dana, sa idejom da svaki mesec bude posvećen jednom ili više domaćih proizvodjača, uz benefit za potrošače u sniženim cenama artikala proizvodjača koji se tog meseca predstavlja i promoviše, Bojana Perić PR menadžer kompanije Europrom je rekla: “Ideja svega je da podsećamo potrošače na domaće proizvode , proizvođače, na ono što je naše i što treba negovati i da javnosti budu prezentovane manje poznate informacije o samim sirovinama koje proizvođači koriste , a koje dolaze sa ovdašnjeg podneblja, iz naše zemlje. Definisali smo tri kriterijuma po kojima se neki proizvod može okarakterisai t domaći: da su proizvedeni na teritoriji Republike Srbije, da su sirovine koje ulaze u sastav tih proizvoda u potpunosti ili u najvećem delu došli sa naših prostora i kvalitet tih proizvoda.
Za prvih deset meseci kampanje veliki broj domaćih proizvodjača dalo je podršku akciji i do juna je predstavljeno čak 16 proizvođača. Oko sto proizvoda je za to vreme bilo na sniženju. Realizovali smo i preko 50 promocija, a preko društvenih mreža nagrađeno je preko 200 Fejsbuk prijatelja poklon paketima.”
Dvomesečnu letnju pauzu Marketing tim Europroma iskoristio je da obiđe sve svoje objekte i razgovara sa potrošačima sa ciljem da spozna efekte kampanje “Dani domaćih”, kao i da čuje sve primedbe i sugestije: “Za protekla dva meseca razgovarali smo sa preko hiljadu potrošača u preko 20 maloprodajnih objekata, i to ne samo na teritoriji Valjeva, nego u Kosjeriću, Lajkovcu, Osečini, Mionici… Na pitanje da li su čuli za kampanju i znaju li o čemu se radi, 45% je odgovorilo potvrdno. To znači da smo za deset meseci polovinu kupaca informisali. Potom, zamolili smo ih da nam daju subjektivnu ocenu toka kampanje i dobili smo samo najviše ocene. To nam je pokazalo da ljudi podržavaju saradnju domaćih proizvođača i domaće trgovine. Došli smo do zaključka da su potrošači prepoznali stav da kampanja “Dani domaćih” ne znači bojkot stranih proizvoda, već znači podršku domaćim proizvodima i proizvođačima, kako bi sačuvali ono što je naše. Sve ovo dalo nam je vetar u leđa da nastavimo sa kampanjom”, rezimirala je Bojana Perić PR menadžer kompanije Europrom.
“Dani Frikom”- a biće realizovani u svim objektima “Europrom” – a, tokom meseca septembra.