BLIZU 200 MALIŠANA ZAVRŠILO ŠKOLU ENGLESKOG JEZIKA U VRTIĆU

Škola engleskog jezika uspešno je realizovana u Predškolskoj ustanovi „Leptirić“ Lajkovac za 123 predškolca i 71 dete iz starijih vaspitnih grupa.

Svi polaznici uspešno su savladali početni nivo engleskog jezika. Ovo je još jedno u nizu znanja i veština kojima deca iz lajkovačkog “Leptirića” ovladaju tokom boravka u ustanovi, što bitno utiče na njihovu spremnost za polazak u školu i snalaženje u daljem školovanju i životu.

Nastavnica engleskog jezika Jelena Radovanović prepuna je utisaka tokom rada sa polaznicima škole engleskog jezika u vrtiću:

“Oktobra prošle godine, počeli smo sa realizacijom škole engleskog jezika za decu u godini pred polazak u školu, njih 123 i za decu u starijim vaspitnim grupama, njih 71.

Cilj učenja engleskog jezika jeste da deca usvoje reči i izraze vezane za svakodnevnu komunikaciju, kao i upoznavanje kulture naroda sa engleskog govornog područja.

Neke od tema koje smo obradili kroz različite igrice i kvizove, gledanje crtanih filmova i slušanje pesmica na engleskom su: predstavljanje, pozdravljanje, boje, brojevi do 20, igračke, članovi porodice, lice i telo, životinje, hrana, voće i povrće, odeća, vremenske prilike, osećanja, kao i brojne praznike.

U saradnji sa vaspitačicama, pratila sam projekte koje vode zajedno sa decom, pa smo tako naučili na engleskom: muzičke instrumente, delove biljaka, alfabet, morske životinje, gledanje na sat, kao i dane u nedelji.

Deca su pokazala veliko interesovanje na samom početku, a kako je vreme odmicalo sve više su napredovali i uspešno savladali početni nivo engleskog jezika.”

Realizacija Škole emgleskog jezika u PU “Leptirić” je upravo završena i svim polazanicima su dodeljene diplome.

O važnosti i značaju učenja stranog jezika dece predškolskog uzrasta, direktorka vrtića Mila Lončar Mitrović je istakla:

“Deca koja uče jezik od najranijeg uzrasta imaju višestruku korist za sveukupan razvoj i napredovanje. Uče ga kroz igru i zabavu, dijalog,, baš kao što uče i maternji jezik. Većina stručnjaka preporučuje učenje stranog jezika već od četvrte godine života, kada već savladaju maternji jezik. Istraživanja pokazuju da deca koja počinju učenje stranog jezika u ranom uzrastu bolje rešavaju probleme, bolje čitaju i pišu, imaju bolje pamćenje, kreativniiji su i imaju više samopouzdanja, dajle ima pozitivan uticaj na celokupan razvoj deteta. Učeći strani jezik, deca stiču svest o postojanju drugih naroda i kultura, razvijaju toleranciju prema drugim kulturama, što je u današnjem globalnom svetu jako vazno.”

Related posts

Leave a Comment