Pod sloganom „KAD JE ODMOR NIJE TEŠKO“ na Beogradskom sajmu će od 23. do 26. februara biti održana tradicionalna turistička smotra celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta – 44. Međunarodni sajam turizma i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.
Zemlja partner Sajma turizma 2023. je Narodna Republika Kina, sa kojom Srbija ima izvanredne partnerske odnose u privredi, kulturi i drugim oblastima. Nacionalna turistička agencija Kine prvi put se predstavila na sajmu u Beogradu 2017. godine, a već 2019. godine turisti iz ove zemlje postali su najbrojniji strani posetioci Srbije. Njihov broj je od pandemije virusa korona smanjen, a ovogodišnji sajam turizma će biti prilika da Srbija ponovo privuče goste iz Kine.
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz autentične nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), kao i učešće mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije, uključujući i Turističku organizaciju opštine Lajkovac.
“Tradicionalno, i ove godine Turistička organizacija opštine Lajkovac učestvovaće i na ovogodišnjem sajmu turizma i predstaviće bogatu turističku ponudu Lajkovca i okoline.
Štand Turističke organizacije opštine Lajkovac biće smesten u hali 4 Beogradskog sajma,a na njemu će biti predstavljeni turistički potencijali Lajkovca, manastiri, crkve, vodenice, arheološko nalazište Anine, čuvena lajkovacka pruga, sporski i rekreativni objekti, manifestacione vrednosti, smeštajni kapaciteti, kao i sve one turističke vrednosti koje daju prosperitet razvoju turizma naše opštine.
Pored pomenutih prirodnih i antropogenih motiva, opštine Lajkovac veliki doprinos daje razvoju i afirmaciji različitih oblika turizma, poput sportsko –rekreativnog (izgradnjom Zatvorenog bazena u čijem sklopu se nalazi olimpijski i dečiji bazen ), verskog, tranzitnog (prolazak koridora 11), seoskog turizma, čime se na najreprezentativniji način predstavlja turistička ponuda opštine Lajkovac.
Za sve posetioce sajma pripremili smo bogat propagandni material i organizovan muzičko- scenski program, kako bi na najbolji mogući način predstavili sliku Lajkovca i njegove okoline.
Prvi put ove godine biće predstavljeni eksponati iz Kolubarske bitke, potom radionice zdrave hrane, a kao i prošle godine Slavica Radovančević će se predstaviti sa svojim medenjacima bez aditiva, bez konzervansa, od prirodnog meda, koji sa velikim uspehom osvajaju već uveliko širi region i plasiraju se na kruzere”- najavljuju iz Turističke organizacije opštine Lajkovac u susret predstojećem 44. Sajmu turizma u Beogradu, gde će turističku ponudu lajkovačkog kraja predstaviti na najbolji mogući način.
Tokom trajanja sajma, svaki dan će pratiti osmišljen program, u cilju promocije turističke ponude opštine Lajkovac, kroz propagandni materijal i kulturno – umetnički program, koji će posetiocima štanda dočarati duh i tradiciju Lajkovca.
Dakle, kompletnu raspoloživu turističku ponudu našeg kraja predstaviće Turistička organizacija opštine Lajkovac.
Sajam turizma važi za jednu od najuspešnijih manifestacija u zemlji i region, a organizatori najavljuju nezaboravan sajamski turistički doživljaj kroz predstavljanje urističkih kapaciteta, sa raznolikim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu…
Beogradski sajam svake godine s proleća na nekoliko dana postaje „svet u malom“, ali i privredna manifestacija koja, uz poslovne, okuplja i na desetine hiljada „običnih“ posetilaca. Neko traži poslovne partnere, neko turističke aranžmane. Svakako, svi su tu i na jednom mestu i sa istim ciljem.
Ovogodišnja manifestacija biće usmerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Sa sajmom će krenuti talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.