“DANI DOMAĆIH” U MARTU U EUROPROMU U ZNAKU HENKELA

U nastavku promocije domaćih proizvoda, kompanija Europrom u okviru kampanje “Dani domaćih” mesec mart posvetila je kompaniji Henkel. Kompanija Henkel je u Srbiju došla 2002. godine, nakon privatizacije čuvene kruševačke fabrika Merima.

Nakon serijala promocije domaćih proizvoda i dosadašnjeg primata prehrambenih proizvoda, kao podjednako važni, u središtu kampanje našli su se ovog meseca hemijski proizvodi.

Tokom marta u svim prodajnim objektima Europroma, biće dostupni svim potrošačima i po akcijskim cenama dobro poznati proizvodi Merix i Mer, proizvodi kompanije Henkel.

Bojana Perić PR menadžer komapnije Europrom je na konferencije za novinare održanoj u sedištu Europroma povodom ovomesečne kampanje “Dani domaćih” u čijem središtu je do kraja marta upravo kompanija Henkel, između ostalog rekla : “Do sada nismo imali priliku da govorimo o hemijskoj industriji, a ono što je dobro, situacija se menja u korist domaćih proizvoda u ovom segmentu. Najnovija istraživanja govore o tome, da su potrošači počeli da vraćaju poverenje u domaću hemijsku industriju. Naša poruka je, da kada goorimo o negovanju domaćih proizvoda mi ne govoirmo samo o prehrambenim, već i hemijskim proizvodima.“

Predočeni su i rezultati ankete koju je uradio Europrom i koji pokazuju, da su anketirani potrošači od brendova na prvo mesto stavili upravo Merix , proizvod sa tradicijom od preko četiri decenije.

Milan Škobić, predstavnik kompanije Henkel u svom osvrtu na istorijat kompanije, koja je zapravo privatizovana nekadašnja kruševačka fabrika Merima, je rekao da je Henkel je baš kao i Merima nastao u 19. veku kao porodični biznis i da im je stoga jako bitno očuvanje tradicije i vrednosti propagirane godinama unazad: “Od dolaska 2002. godine u Srbiju Henkel je uložio preko 200 miliona evra u razne projekte vezane za modernizaciju postojećih pogona i izgradnju novih i možemo reći da se proizvodna linija Henkela smatra jednom od najmodernijih. Nastavili smo da proizvodimo domaće proizvode kao što su Merix i Mer i da ih usavršava , a istovremeno proizvodimo brendove kao što su Persil, Somat, Bref. S ponosom možemo da kažemo da iz fabričkog postrojenja u Kruševcu snabdevamo preko 70 miliona ljudi širom sveta u 37 zemalja.”

Henkel je, rečeno je, društveno odgovorna kompanija koja je, po predlozima i inicijativi upravo zaposlenih, do sada podržala brojne projekte . Kažu i da kao odgovorna kompanija posebno pažnju posvećuju zaštiti životne sredine, ali i brojnim drugim aktivnostima . Zaposleni u Henkelu su saznajemo i pokretači brojnih akcija i volonteri u brojnim akcijama, pri čemu volontiranje zaposlenih u različitim akcijama kompanija posebno nagrađuje i vrednuje. Ističu da su do sada pomogli mnoge vrtiće, Domove zdravlja i brojne ustanove, institucija i udruženja.

Milan Škobić je izrazio zahvalnost kompaniji Europrom na tome što su se u kampanji “Dani domaćih” Henkelovi proizvodi našli među kvalitetnim domaćim proizvodima.

I ovoga puta, deo konferencije za novinare bio je posvećen predstavljanju učesnika kampanje “30 za ponos”.

Related posts