Akcija “Dani domaćih” u “Europromu” traje osam meseci. Na policama, u prodajnim objektima “Europroma”, po znatno sniženim cenama tokom jednog meseca prodavana je roba osam nacionalnih i sedam lokalnih i regionalnih proizvođača. Mesec april pripada kompaniji “Nectar”, domaćem proizvodjaču i regionalnom lideru u proizvodnji voćnih sokova koji je za kupce u prodajnim objektima “Europroma” ovog meseca pipremio niz akcijskih cena.
U ime kompanije “Nectar” Mina Tadić, direktor korporativnih komunikacija kaže, da podržavaju sve aktivnosti koje imaju za cilj promociju domaćih proizvodjača: „Za ovih 20 godina postojanja prešli smo jedan dug put od malog porodičnog biznisa do regionalnog lidera u proizvodnji voća i sokova ostvarivši pritom preko milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji od osnivanja. Domaći kvalitet naše kompanije dolazi iz potpuno zaokruženog procesa proizvodnje . Naše voće dolazi iz saradnje sa preko 10 000 poljoprivrednih proizvodjača u Srbiji, ali i sa naših plantaža koje se prostiru na 650 hektara. Ponosni smo na činjenicu da svaka šesta jabuka u Srbiji završi u našem postrojenju. Zato pozivamo sve potrošače da posete prodajne objekte Europroma i učestvuju u našoj kampanji. Ovom kampanjom želimo da promovišemo naše plantaže, jer je svaka voćka došla iz sela do grada i to želimo da pokažemo, da nije samo grad taj koji je bitan već je i selo jako važno.“
“Europrom” koji je deo Domaćeg trgovačkog lanca, je proteklih meseci kupcima predstavio je niz domaćih proizvodjača, rezimirala je je Bojana Perić PR menadžer Europroma: „Kada je u pitanju kampanja “Dani domaćih”, koja traje već osam meseci, do sada smo imali osam nacionalnih proizvodjača i sedam lokalnih, regionalnih proizvodjača: Jafa, Neoplanta, Knjaz Miloš, Pionir, Soko Štark, Zlatiborac , Bambi i sada Nectar . Od regionalnih odnosno lokalnih proizvodjača u kampanji su do sada učestvovali: Mlekare Kačarević i Agromaja, Aronko, Pekara Beljić , Europek, S produkt, Jablanik.
Jedan od glavnih ciljeva naše kampanje Dani domaćih jeste da odraslu populaciju podsetimo na to ko su kvalitetni domaći proizvodjači, a sa druge strane da mlade edukujemo. Drugi cilj kampanje je da damo odgovor na pitanje Zašto domaće? Obično nam kupci na ovo pitanje odgovaraju vezano za lokal, jer ako je ovdašnje znaju da je proizvod kvalitetan, proizveden od domaćih sirovina. I to je tačno i ovaj odgovor se može proširiti na celu zemlju. Ekonomisti tvrde, da ukoliko zamislimo da 100 dinara trošimo na kupovinu domaćeg proizvoda velika je verovatnoća da će čak 95 dinara ostati u samoj državi. Ostaće i za penzije i plate, ali i za zdravstvo i prosvetu i druge oblasti. Kada se radi o stranim proizvodima najveći deo novca odlazi van zemlje“, kaže Bojana Perić PR menadžer “Europroma”, dodajući da potrošači moraju imati izbor pa i da i u Europromovim prodajnim objektima postoji 20% stranih proizvoda.
Bojana Perić kaže da su rezultati akcije “Dani domaćih” jako dobri. Prodaja u mesecu kada se predstavlja određeni proizvođač po nižim cenama zna biti i po tri puta veća nego u običnim mesecima. Napomenula je takođe, da da nije namera da se na građane vrši pritisak kako bi kupovali robu proizvedenu u Srbiji. Ovom akcijom kaže,želi se samo ukazati na kvalitetne domaće proizvođače i njihove proizvode, a građanima naravno ostaje pravo na izbor.