LAJKOVAC NA MEĐUNARODNOM SAJMU TURIZMA

Beogradski sajam krajem februara svake godine na nekoliko dana postaje „svet u malom“, ali i privredna manifestacija koja, uz poslovne, okuplja i na desetine hiljada „običnih“ posetilaca. Neko traži poslovne partnere, neko turističke aranžmane. Svakako, svi su tu i na jednom mestu i sa istim ciljem.

I na ovogodišnjem 41. Međunarodnom sajmu turizma predstaviće se Turistička organizacija opštine Lajkovac, potvrdio je direktor Milutin Ranković, za portal LAJKOVAC NA DLANU:

” Međunarodni sajam turizma u Begradu počinje u četvrtak 21. februara, a završava se u nedelju 24. februara.
Turistička organizacija opštine Lajkovac, biće predstavljena u Hali 4, gde će biti predstavljena i celokupna turistička ponuda Srbije. Imaćemo svoj štand od 12 kvadrata, koji će biti dizajniran motivima Lajkovca, predstavićemo se kroz propagandni materijal i kulturno – umetnički program.

Svi koji misle da mogu da doprinesu promociji turističkih resursa lajkovačke opštine i uopšte Opštine Lajkovac, dobro su došli na naš štand, i kao izlagači i kao posetioci.”

Beogradski sajam započinje novu poslovnu godinu upravo tradicionalno najvećom i najznačajnijom turističkom manifestacijom u zemlji i jugoistočnoj Evropi – 41. Međunarodnim beogradskim sajmom turizma i još tri srodne manifestacije koje upotpunjuju turističku privredu. Sajam će okupiti preko hiljadu izlagača, od kojih 293 inostranih i to iz 50 država, na preko 30 000 m2 izložbenog prostora. Sajam turizma u Beogradu ostvari u proseku oko 70 000 posetilaca.

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ od 21. do 24. februara, uz učešće najznačajnijih turističkih agencija, saveza i organizacija, hotela, turističkih centara, vazduhoplovnih kompanija, međunarodnih tur-operatora, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska.

Related posts