„DANI DOMAĆIH“ u „EUROPROM“-u I TOKOM MESECA JANUARA

Kampanja „Europrom“-a pod nazivom „Dani domaćih“ biće nastavljena i u 2019. godini, a mesec januar obeležiće aktivnosti kompanije „Zlatiborac“.

Direktor marketinga kompanije „Europrom“ Bojana Perić, istakla je da je tema konferencije za novinare održane u petak, 4. januara – nastavak kampanje „Dani domaćih“, koja se u prethodnoj godini pokazala kao veoma efikasna i značajna.

„Postavlja se pitanje: zašto se uopšte veliki nacionalni dobavljači rado odazivaju ovom našem pozivu i našoj inicijativi, i prihvataju da budu deo priče „Dani domaćih“? Jasno je da velikim igračima na tržištu, kao što je i Zlatiborac, nije potreban dodatni vid promocije njihovog brenda na lokalnim tržištima. Kroz razgovor sa predstavnicima svih dobavljača koji su do sada uzeli učešće u ovoj kampanji došli smo do gotovo istovetnih odgovora: svi su se složili da je glavni cilj njihove saradnje u pomenutoj priči taj što žele da nam pokažu da imaju sluha, da kada je u pitanju ova bitka – tu nema velikih i malih, već smo svi na istoj strani, na strani negovanja i čuvanja domaće privrede. Ponoviću ono što su istakli i svi oni: kampanja „Dani domaćih“ nema za cilj da polemiše o tome kakvog su kvaliteta uvozni proizvodi, ova kampanja ima za cilj da pokaze koliko je jaka, i koliko tek može da postane jaka domaća privreda, koliko imamo ozbiljnih domaćih igrača na tržištu i koliko imamo kvalitentih domaćih proizvoda“, rekla je Bojana Perić.

Perićka je istakla i da će kampanja „Dani domacih“ pored nacionalnih domaćih proizvođača uključiti i obuhvatiti i male lokalne i regionalne proizvodjače iz robne marke „DOMAĆE“. Posebno je znacajno istaći podatak da je rast prodaje proizvoda pod robnom markom „DOMAĆE“ u 2018. godini u odnosu na 2017. porastao za 20%, što, kako objašnjava, pokazuje da „sve akcije i kampanje o negovanju domaćeg dopiru sve više do svesti potrošača“.

Darija Sušić, predstavnik kompanije „Zlatiborac“, istakla je šta sve očekuje potrošače u toku januara u objektima „Europrom“-a kroz „Dane Zlatiborca“, i na samom početku najavila da će do 31. januara potrošači u „Europrom“-u biti u prilici da po akcijskim cenama kupuju 7 proizvoda „Zlatiborac“ iz trajne kategorije (za koje će popust biti od 25% do 40%), kao i 4 nova proizvoda iz polutrajne kategorije.

Predočeno je i da je ceo mesec januar rezervisan za mnoštvo aktivnosti za potrošače, koji će imati priliku da uživaju u promociji i degustaciji „Zlatiborac“ proizvoda.

Svakog vikenda tokom januara meseca (sem vikenda pred Božić) posetioce 10 objekata „Europrom“-a očekuje promocija „Zlatiborac“ proizvoda, tokom koje će svako ko kupi 2 ZLATIBORAC PROIZVODA KOJI SE NALAZE NA PROMOTIVNOM POSTERU steći pravo na dobijanje NAGRADNE SREĆKE.

NAGRADNE SREĆKE SE PREUZIMAJU NA LICU MESTA U TOKU TRAJANJA PROMOCIJE OD STRANE „ZLATIBORAC“ PROMOTERA.

Mehanizam pomenutog nagrađivanja važi samo u vreme trajanja promocije i isključivo u naznačenim maloprodajnim objektima. Iz „Zlatiborca“ poručuju da SVAKA SREĆKA DOBIJA! Troje najsrećnijih biće nagrađeno vikendom na Zlatiboru za dve osobe, 10 potrošača će dobiti Zlatiborac poklon pakete, a svi ostali robne nagrade.

Related posts