SERTIFIKAT ZA RADIO PRUGU

Na adresu lajkovačkog lokalnog radija RADIO PRUGE, danas je stigao Sertifikat Firme od poverenja, koji dodeljuje Centar za istraživanje mišljenja klijenata.

Sertifikat Firma od poverenja dodeljuje se preduzetnicima koje karakteriše besprekorna reputacija među klijentima i saradnicima.

U ovu proceduru ušlo se sredinom prošle dodine, u momentu kada je PRUGA obnavljala dozvolu za rad i kada su ukupne okolnosti bile više nego neizvesne. U radiju su svi bili pomalo skeptični na ovu priču, imajući u vidu pre svega ukupne okolnosti. Ipak, upravo zbog tih okolnosti, dobar je bio osećaj kad te neko pohvali i nagradi za korektno poslovanje i uložen trud, pa makar to bilo od strane telefonskog konsultanta centra za istraživanje….

Tako se medju više od 200.000 kompanija koje stiču pravo učešća i koje se promovišu kroz projekat FIRMA OD POVERENJA, u 8 država, našla i RADIOTELEVIZIJA PRUGA doo Lajkovac .

Kako saznajemo, u Lajkovcu, ovaj sertifikat ima opština i  ovdašnji Centar za poljoprivredu, na čelu sa Nikolom Radulovićem.

Sprovedena neka vrsta ispitivanja mišljenja klijenata o ovoj medijskoj kući i kako je to ispitivanje pokazalo da nema negativnih komentara na njen rad, PRUGA je ušla u proceduru za dobijanje Sertifikata Firme od poverenja.

RADIO PRUGA će ovim činom dobiti i neku vrstu malog sajta, kao i elektronsku vizit kartu na internetu.

Projekat  Firma od poverenja pokazuje da se trud i rad i pored svega kad – tad isplate. “RADIO PRUGA je uvek bila radio od poverenja, sada je to i sertifikovano”, komentarišu zaposleni u lajkovačkom radiju.

Mnogi u startu ne shvate ozbiljno priču o ovom sertifikatu, kao što je to i ovoga puta bio slučaj, ali izgleda da ideja ipak ima dosta smisla i da ni za jednu firmu nije na odmet da i na ovaj način skrene pažnju na svoje postojanje i svoj rad, u kome je značaj marketinga ogroman.

Sertifikatata ”Firma od poverenja” dodeljuje Centar za istraživanje mišljenja klijenata.

“Reč je o specifičnom metodu, koji koristi softversko rešenje u pretraživanju internet prostranstva u cilju pronalaženja negativnih fraza, reči i izraza, koje su korisnici usluga, potrošači i poslovni saradnici koristili u opisu poslovne saradnje, i generalno iskustava, koja su imali u kontaktu sa određenom firmom.

Izostanak negativnih komentara na internetu, jednu takvu firmu kvalifikuje za sertifikat ”Firma od poverenja”, uz koji vlasnik privrednog subjekta dobija i stranu na njihovoj internet platformi, kojoj može pristupiti uz pomoć koda koji dobije i koju može sam uređivati. U pitanju je svojevrsna elektronska vizit karta, koja svedoči o učešću određene firme u samom projektu i koju kasnije mogu da vide svi saradnici i klijenti koji pretražuju firmu na internetu. Iz Centra za istraživanje mišljenja klijenata naglašavaju činjenicu da su e-vizitke jako dobro optimizovane i da će svaka buduća pretraga firme ili njene delatnosti, rezultirati pozicijom e-vizitke same firme na prvim stranama Gugl pretrage.

Pokazalo se da oko 90 procenata ljudi na internetu pretražuje podatke o jednoj firmi pre nego sa njom započne saradnju ili kupi njene proizvode. Polovina od tog broja veruje u to što o jednoj firmi pročita. Baš zato je pozitivan imidž važan, naročito za one firme koje posluju korektno. Takve firme treba prepoznati, nagraditi i za njih treba da se zna”  kaže Martin Vangelov, regionalni menadžer Centra za istraživanje mišljenja klijenata, koji je začetnik ove ideje kod nas.

Projekat se realizuje uspešno u nekoliko zemalja EU, a uspešno je otpočeo i u Srbiji. Ideja ovog projekta je da se na jednoj internet platformi okupe sve firme na teritoriji Republike Srbije, kojima su korektan odnos prema klijentima i korisnicima njihovih usluga donele besprekornu internet reputaciju.

Cilj je da se uz sertifikat i e-vizit kartu, koju će svi moći da vide, poslovanje unapredi, na zadovoljstvo vlasnika preduzeća i njihovih klijenata. Izostanak negativnih komentara potvrđuje da poverenje postoji, što svakako, nije mala stvar.

 

Related posts