43. Međunarodni sajam turizma u Beogradu završen je u fantastičnoj atmosferi u maniru najuspešnijeg i najvećeg turističkog događaja u regionu, koji je pružio najbolji pregled trendova i kretanja u turistićkoj privredi i otvorio nove perspektive u razvoju ove svere biznisa.
Sajam sa dugom tradicijom, regionalnim ugledom i poverenjem učesnika i posetilaca pokazao je zašto je jedna od najznačajnijih manifestacija Beogradskog sajma i zaštitni znak Beograda. I ove godine, uz visok organizacioni i profesionalni nivo, sajam je privukao veliki broj izlagača , poslovnih posetilaca iz svih krajeva sveta i najšire publike i ljubitelja putovanja.
Pod sloganom “Između planina i mora”, u Hali 4 Beogradskog sajma svoju turističku ponudu predstavila je Turistička organizacija opštine Lajkovac.
Uz bogat kulturno – umetnički program, stand Turističke organizacije Lajkovac privukao je posetioce iz Srbije i regiona, dok su se predstavnici Turističke organizacije Lajkovca potrudili da na najbolji mogući način predstave turističke potencijale svoga kraja i svakom gostu štanda prirede topao i gostoprimljiv doček.
Neposredno pred početak sajma, v.d. direktorka Turističke organizacije opštine Lajkovac Mira Tabić imala je, ispostavilo se, blagu pozitivnu tremu, jer je po prvi put u ulozi direktora ustanove koncipirala predstavljanje turističke ponude opštine Lajkovac na jednoj ovakvoj manifestaciji.
Postsajamski utisci premašili su sva očekivanja, a konkretni rezultati biće vidljivi u narednom periodu, jer su na sajmu uspostavljeni brojni kontakti i postavljeni temelji saradnje, posebno u sferi sportsko – rekreativnog, tranzitnog i arheološkog turizma, koji i jesu novine u turističkoj ponudi Lajkovca. Akcenat je svakako bio i na ostalim segmentima turističke ponude lajkovačkog kraja, sa posebnim akcentom na verske objekte, vodenice i reku Kolubaru.