DANI DOMAĆIH IZ NAŠEG KRAJA – U FEBRUARU U “EUROPROMU”

Mesec februar u “Europromu” namenjen je podršci i promociji lokalnih i regionalnih DOMAĆIH proizvođača okupljenih u okviru robne marke “DOMAĆE”.U trgovinama Europroma, pored akcijskih cena, biće organizovane brojne promocije i degustacije.

Cilj je predstavljanje domaćih proizvođača i da se kupcima ponude domaći proizvdi po povoljnim cenama, bez obzira na to da li je reč o malim ili velikim proizvođačima. Europrom jednako podržava i jedne i druge, ali jedino što je bitno u ovoj kampanji jeste da su proizvodi domaći i kavlitetni.

Već pola godine valjevska kompanija Europrom uspešno realizuje kampanju pod nazivom „Dani domaćih“ koja podrazumeva da svakog meseca jedan ili više domaćih proizvođača bude u središtu svih promotivnih aktivnosti.

Bojana Perić PR menadžer kompanije Europrom kaže da je ovomesečna, februarska akcija osobena po promociji regionalnih i lokalnih proizvođača: “Još jednom smo želeli da pokažemo, da u okviru ove kampanje kriterijum da li se radi o velim ili malim proizvođačima nama nije ni presudan ni bitan. Europrom jednako podržava i jedne i druge , ali su nama jedino bitna dva kriterijuma, da se ovde radi o domaćim i kvalitetnim proizvodima. Ovaj mesec nazvali smo „Dani domaćeg iz našeg kraja“.

U februaru akcijsko sniženje u okviru kampanje Europroma „Dani domaćih“ imaće 7 proizvodjača iz valjevskog kraja, koji će kupcima po akcijskim cenama ponuditi 10 proizvoda koji su proizvedeni u našem kraju po domaćim recepturama.

Proizvođači u okviru robne marke „Domaće“ zastupljeni u februarskoj akciji su : Mlekara „Kačarević“, Mlekara „Agro Maja“, Pekara „Podgorina Beljić“, Farma jaja „S produkt“, „Jablanik“, „Aronko“ i „Europek“.

Potrošači tokom februara u Europromu na akcijskim sniženjima u okviru robne marke Domaće imaju u ponudi: mlečne proizvode, jaja, domaće kore, supe; a iz slatkog programa u ponudi su : medenjaci, štrudle , baklave, sokove od aronije i druge… Sve te proizvode kupci u Europromovim objektima moći će i da degustiraju.

“Ovi proizvodi su lice naše tradicije. Svi zajedno ponosni smo na tu činjenicu. To znači da se ovi proizvodi prave po starim tradicionalnim recepturama i od sirovina iz našeg kraja. Iako su to male proizvodnje ispoštovani su svi standardi koje ispunjavaju i veliki proizvođači. Europrom je pažljivo vršio odabir i vodili smo se kriterijumom da štetnih aditiva nema. To je najveći razlog što se borimo da ovi proizvodi nađu put do potrošača”, naglasila je Bojana Perić, PR menadžer kompanije Europrom .

Na konfesrenciji za novinare u sedištu Europroma u Lukavcu je takođe podvučeno, da reklame za proizvode ovih i ovakvih lokalnih i regionalnih proizvodjača teško možemo videti , pa i da njihova ambalaža nije lako uočljiva kao što je to slučaj sa velikim nacionalnim proizvođačima. Podsetili su organizatori konferencije za novinare ovom prilikom i na jednu vrlo bitnu činjenicu, da podrška domaćim proizvodima znači podršku zapošljavanju i izneli podatak da je u proizvodnji pomenutih proizvoda ove robne marke u ovom kraju zaposleno čak 300 ljudi.

Konferenciji za novinare na kojoj je najavljena februarska akcija prisustvovali su predstavnici sedam lokalnih i regionalnih proizvodjača čiji će proizvodi biti promovisani u ovom mesecu u prodajnim objektima Europroma.

Aleksandra Paunović u ime mlekare „Kačarević“, koja je osnovana 2009. godine i bavi se proizvodnjom mlečnih proizvoda, sira i kajmaka, bez kojih je nezamisliva trpeza u našim krajevima i čiji će se proizvodi naći na akcijskom sniženju u februaru u objektima Europroma je rekla: “Bavimo se proizvodnjom mlečnih proizvoda, a osnovna formula uspeha je priroda. Sve pripremamo na prirodan način bez ikakvih aditiva i dodataka. Mleko nabavljamo u selima nadomak Mionice, gde se i nalazi naša mlekara. Jako smo zahvalni što se nalazimo među svim ovim proizvođačima, iz razloga što je danas u moru brojnih industrijskih proizvoda jako teško doći do potrošača, a robna marka „Domaće“ nam to i omogućava“.

U ime pekare „Podgorina Beljić“, koja postoji od 1991. godine i bavi se proizvodnjom hleba i drugih pekarskih proizvoda na tradicionalan način, Aleksandar Beljić je izrazio sličnu tvrdnju: „ S obzirom da uzimamo sve veći udeo na valjevskom tržištu 2016. godine izgradili smo potpuno novi objekat sa 400 kvadrata proizvodnog prostora i 100 kvadrata magacinskog prostora i tako omogućili da možemo da izbacimo 15 000 proizvoda u jedinici vremena od 24 sata. U ovom slučaju fokusiramo se na „Hleb sa ognjišta“ čiji je osnovni input brašno dobijeno mlevenjem celog zrna pšenice na vodenici potočari. Ne dodajemo boje i hemisjke poboljšivače kvaliteta i proizvod spremamo na tradicionalni način. Zahvaljujući Europromu uspeli smo da se predstavimo valjevskom tržištu i naši proizvodi su jako dobro prihvaćeni. Kupovinom domaćih proizvoda ogućavamo nova radna mesta, negujemo lokalizam“.

Podsećanja radi, Europrom je ideju Domaće prvi put implementirao pre pet godina na valjevskom SPREG-u i od tada lista uključenih proizvodjača se samo povećavala.

Trenutno je u okviru robne marke “Domaće” 12 proizvođača sa 50 artikala. “Pored mesta na policama naših trgovina, trudimo se da našim domaćim proizvođačima pružimo podršku, naročito u marketingu, kako bi što više potrošača čulo za njihove proizvode. Trudićemo se da damo doprinos i kada je u pitanju dizajn ambalaže. Cilj ideje je da zajednički promovišemo i podržimo proizvođače iz našeg kraja, predstavimo njihove proizvode kako bi ih potrošači prepoznali, a njihove proizvode probali” , naglasila je Bojana Perić.

Related posts