Prvi mesec u godini u Europromu obeležava akcijsko sniženje cena proizvoda leskovačke „Moravke”, koja je središte aktivnosti ovomesečne kampanje „Dani domaćih“. U okviru kampanje „30 za ponos“ medijima je na januarskoj konferenciji predstavljena uspešna valjevska plivačica Maša Cvetković.
Bojana Perić, PR menadžer kompanije Europrom, pre svega je imala potrebu da pojasni i definiše šta se to u kampanji smatra srpskim, odnosno domaćim proizvoodom: „Često smo primećivali u proteklih godinu dana, od kad je u toku naša akcija „Dani domaćih“, da se vode polemike na temu da li u kampanji „Dani domaćih“ treba da se nađu proizvodi i kompanije čije vlasništvo krajnje nije srpsko. Zato b ih morala da sada definišem šta je to što mi u kampanji smatramo srpskim proizvodom. Ako imamo kompaniju koja koristi domaće resurse, sa ovog našeg područja , naše države i ako u njoj rade naši lljudi , građani naše zemlje i taj proizvod se proizvodi kod nas onda je to roizvod koji je domaći, bez obzira ko je krajnji vlasnik. Nešto su sasvim drugo uvozni proizvodi koji nam dolaze sa raznih strana i čije poreklo nije ovdašnje. Moram da kažem da mi u trgovinama imamo i strane proizvode i ovo nije nikada ni bila kampaja protiv uvoznih proizvoda, već je u pitanju kampanja koja pokušava da istakne i naglasi značaj domaćih proizoda.”
Kafa-Kafica, napolitanke i brojni drugi proizvodi „Moravke“ iz Leskovca koji su na akcijskim cenama posebno su tokom januara obeleženi žutim obeleživačem u trgovinama Europroma.
Dejan Miljković komercijalni direktor „ Moravke“ izrazio je zadovoljstvo što učestvuju u projektu „Dani domaćih“ i predstavljajući kompaniju rekao: „ Kompanija koja je na jugu Srbije , zapošljava 200 radnika i godišnje proizvede 12 000 tona gotovih proizvoda. Imamo tri segmenta programa. Prvi segment je Kafa od kafe i to je moram da naglasim 100% domaće vlasništvo. Drugi segment poslovanje je segment pakovanja robe kroz dodatke jelima , sredstva za pripremu kolača, praškasto zrnaste proizvode, mlinske proizvode… A treći segment proizvoodnog programa su napolitanke koje su doživele veliki uspeh pa tokom ove godine u tom pravcu idemo sa povećanjem kapaciteta. Sve je 100% domaće , pratimo tredove i želimo da našim potrošačima omogućimo standardizovano kvalitetne proizvode. U ovom mesecu potrošače i kupce u Europromu čekaju niže cene proizvoda iz sva tri segmenta“.
“DANI MORAVKE” su u svim maloprodajnim objektima “EUROPROMA” tokom celog meseca januara.
A poseban segment januarske konferencije za novinare u sedištu “Europroma” u Lukavcu bio je posvećen kampanji “30 za ponos”, u okviru koje se promovišu mlladi i uspešni. Europrom je sada priliku dao poznatoj valjevskoj plivačici Maši Cvetković, koja ima 12 godina i učenica je šestog razreda OŠ „Andra Savčić“ . Predstavljajući se, Maša je ovom prilikom rekla: “Kao jedan od svojih najvećih uspeha mogu da istaknem to što sam proglašena za najboljeg sportistu grada Valjeva , a i dobitnik sam Nagrade grada Valjeva za oblast sporta. Imam mnogo medalja sa državnih prvenstava i državna sam šampionka na 200 metara kraul, a druga na 400 metara kraul. Takođe, oborila sam i rekord države na 1 200 metara kraul. Imam blizu dvesta medalja i dosta dobrih rezultata. Zahvalna sam što sam učesnica ove kampanje, jer je ovo kampanja u kojoj mi kao mladi i uspešni možemo da se pokažemo“. Maša je ovom prilikom, najavljujući nove uspehe u ovoj godini, rekla da će plivati na takmičenju u Subotici, a potom učestvovati i na jednom od jačih takmičenja u Evropi – takmičenju u Mađarskoj.Potaknuta novinarskim pitanjem, Maša je rekla da sva putovanja na takmičenja uglavnom finansiraju roditelji: “To većinom roditelji plaćaju, nešto malo klub, zaista . Smeštaj , prenoćište hranu, sve plaćaju roditelji“.