Narednu godinu, godinu jubileja, renomirana valjevska kompanija Europrom obeležiće u znaku broja 30 i sa trideset mladih i uspešnih ljudi iz svih mesta u kojima Europrom ima svoje maloprodajne objekte. Naime, povodom 30 godina postojanja, kompanija Europrom pokreće kampanju u čijem će fokusu biti mladi i uspešni ljudi .
Europrom je kompanija koja se kontinuirano trudi da promoviše prave vrednosti, pa kampanja ima za cilj da promoviše ono što je najvrednije, a to su mladi uspešni ljudi.
„U ovoj kampanji se neće govoriti ni o akcijama ni o domaćim proizvodima niti o bilo čemu što ima veze sa trgovinom. Naredna godina je za nas jubilarna , 30 godina od osnivanja i razmišljajući o tome zvezda vodilja nam je bila da je Europrom kompanija koja promoviše prave vrednosti . I zato ćemo promovisati ono najvrednije , uspešne mlade ljude“, rekla je Bojana Perić PR menadžer Europroma najavljujući novu i nesvakidašnju kampanju.
“Svi smo mi svedoci vremena u kome živimo. I svi nekako svesno ili nesvesno izbegavamo da kažemo šta je srž problema, šta je ono suštinsko pitanje i suštinska boljka našeg vremena, a to je svakako pogrešan sistem vrednosti. Kada o tome govorim mislim prvenstveno na sve mlade ljude koji odrastaju u vremenu u kome se mnogo priča, piše i sluša o negativnostima, o negativnim uzorima. Mnogima su uzori rijaliti učesnici i ,hteli mi to ili ne, svakodnevno do nas dopiru informacije o životima tih ljudi, a zanemaruju se ili vrlo stidljivo provlače one zaista vredne priče i vredni ljudi. Zato pokrećemo kampanju pod nazivom „30 za ponos“ koja ima za cilj doprinos da se situacija preokrene. Da pričamo o uspešnim mladim ljudima. Činjenica je da smo se odlučili za tridesetoro mladih jer obeležavamo 30 godina postojanja , ali njih ima zaista mnogo više, čak ni mi nismo znali koliko dok nismo krenuli u pripremu ove kampanje. Kampanja simbolizuje 30 uspešnih godina “Europroma” ali i promoviše trideset uspešnih mladih ljudi. To su učenici osnovnih, srednjih škola i studenti, a dolaze iz sredina u kojima “Europrom” ima svoje prodajne objekte. Pored Valjeva i Lajkovca, tu su Osečina, Mionica, Kosjerić i Loznica. Mi smo se zadržali na ovoj brojki zbog simbolike, ali da je trebalo izdvojiti i 100 ili 130 dobrih i talentovanih i to ne bi problem”, rekla je Bojana Perić.
PR menadžer Europroma navodi: „Imamo dece muzičara, recitatora, sportista, najboljih učenika osnovnih škola, studenata. Svi oni postigli su zavidne rezultate u različitim oblastima što u sportskim disciplinama što u muzici ili nauci. Zato ćemo svakog meseca na konferencijama za novinare prdstaviti po nekoliko takve dece da bi se njihova priča zaista čula. Javnost treba da zna kakvo blago mi zaista imamo.“
U okviru kampanje, u godini jubileja, na svim bilbordima Europroma biće svakog meseca istaknute slike uspešne dece, kako bi i na taj način promovisali njihov uspeh , a istovremeno kako bi to bio podstrek i „vetar u leđa“ svim drugim mladim ljudima.
Konferenciji za novinare u sedištu Europroma u Lukavcu prisustvovalo je 16 od 30 odabranih mladih i uspešnih, a svom kratkom predstavljanju njih šestoro istaklo je po čemu su to najuspešniji. Bile su tu izložene i njihove osvojene brojne medalje, pehari, priznanja , diplome, a svako od ove briljantne dece će tokom kampanje u narednih 12 meseci imati priliku da svoj rad i rezultate predstave široj javnosti .
Među “30 ZA PONOS”je i srednjoškolac iz Lajkovca Mateja Petronijević, koji ima 16 godina i izuzetan je učenik STŠ „17. septembar“, uspešan u brojnim oblastima.