U okviru kampanje „Dani domaćih“ , mesec novembar u Europromu posvećen je dvema domaćim kompanijama, dobro poznatim potrošačima: Carnex i Next. Dakle, u svim prodajnim objektima Europroma, uključujući naravno i prodajni objekat u Lajkovcu, tokom novembra, akcijskim cenama svojih proizvoda i promocijama kupcima će se predstaviti Carnex i Next. Carnex i Next proizvodi biće ovog meseca na akcijskim, sniženim cenama.
U najavi akcije, na konferenciji za medije održanoj u sedištu Europroma u Lukavcu, Bojana Perić PR menadžer Europroma iznela je i podatak, da istraživanja u Srbiji pokazuju da građane za kupovinu najviše opredeljuje cena samog proizvoda, ali i da istraživanje pokazuje da sve više građana traži informaciju o proizvodjaču i značaj poklanja domaćim proizvodima: „Faktor broj jedan jeste cena, ali iskustvo sa 25 000 potrošača koji u toku dana prođu kroz prodajne obejkte Europroma pokazuje i da građani sve više traže informacije o poreklu proizvoda. To je ono što nas raduje, jer potrošači vraćaju poverenje u domaće proizvode. Veći plus dobija proizvod čije su sirovine proizvedene na teritoriji naše zemlje. Blizu 150 proizvoda imali smo do sada u okviru naše kampanje „Dani domaćih“ i svi proizvodi proizvedeni su od sirovina iz Srbije, što su naši kupci i prepoznali kao poseban benefit“.
Novina je, da su se na policama Europroma pojavili obeleživači jarko žute boje, kojima su obeleženi proizvodi obuhvaćeni kampanjom „Dani domaćih“. Ideja je da, s obzirom na to koliko je dinamično vreme u kom živimo i da prosečan potrošač ima sve manje vremena za kupovinu, a ponuda je sve veća, da domaće proizvode obuhvaćene kampanjom posebno obeleže i na taj način pomognu potrošačima da lakše uoče i prepoznaju domaće proizvode.
Tako će se među posebno obeleženim proizvodima u novembru naći i proizvodi kompanije Carnex, uz koje su u Srbiji odrastale generacije. Na konferenciji za novinare je naglašeno, da i pored toga što svi znaju za Carnex brend , da nije loše naznačiti tradiciju dugu 60 godina. Posebno je istaknut zaokruženi proces proizvodnje, u smislu sopstve fabrike za proizvodnju stočne hrane, sopstvenih farmi i na kraju je podvučen i kontinuirani visoki kvalitet Carnex proizvoda, koji rezultira višedecenijskim poverenjem potrošača: “Određeni naši proizvodi sadrže i oznaku za Spski kvalitet što je oznaka domaćih proizvoda, odnosno proizvoda proizvedenih od domaćih sirovina. To je ono što se poklapa sa akcijom Europroma. U novembru potrošači mogu uživati u Europromovim objektima u degustacijama i kupiti proizvode po sniženim cenama. Posebno smo mislili na najmlađe, pa ćemo od polovine ovog meseca imati i fejsbuk aktivaciju na temu „Carnex Smazalice i ja – Savršen dan“, gde ćemo prvih 20 crteža nagraditi Carnex poklon paketima“, rekla je Ivana Vasić PR menadžer Carnexa.
Snižene, akcijske cene tokom novembra kupce u Europromu očekuju i za proizvode kompanije Next. Vladimir Bošković, menadžer Nexta najavljujući akcijske cene i brojne promocije za proizvode ove kompanije u novembru je ovom prilikom rekao: ” Već više od pola veka proizvodi naše kompanije se temelje na domaćim vrednostima i našim ljudima koji učestvuju u stvaranju i kreiranju istih. Naš portfolio sadrži i druge brendove kao što su Rosa i od skoro Plazma Bambi koji su deo naše porodice. Ono što nas danas spaja je Next i aktivnosti vezane za Next, a on je već dugo vremena simbol kvaliteta kod naših potrošača i nama je jako važno da u njega ugrađujemo sve ove domaće vrednosti i kvalitet o kom govorimo.Naš razvojni centar za sokove uvek se temelji na kreiranju domaćih značajnih ukusa i srpskog voća koje ugrađujemo stvarajući te ukuse. Ovde pre svega mislim prvenstveno na srpsku višnju i krušku koje dolaze iz ovih krajeva . Čak naši sokovi imaju oznaku na kojoj piše „Inspirisani Srbijom.”