Kao što je ranije i najavljeno, u sklopu rekonstrukcije trase srare ćirine pruge, asfaltirana je i Železnička ulica, odnosno dva kraka: jedan koji vodi od pepeljevačke rampe ka Elektrodistribuciji i drugi kraći deo od skretanja ka ulici Dimitrija Tucovića, sve zajedno ukupne dužine hiljadu metara.
Asfaltiranjem Železničke ulice, skoro da neće biti ulice bez asfalta u delu Lajkovca popularno nazvanom “ispod pruge”, a predsednik Živković je najavio i aktivnosti na rešavanju hroničnog problema prelaska meštana preko pruge.
Završne radove na asfaltiranju Železničke ulice obišao je sa saradnicima predsednik opštine Andrija Živković i tom prilikom naglasio značaj asfaltiranja ove ulice, koja se funkcionalno uklapa sa takođe upravo asfaltiranom ulicom Lese Mirkovića (pravac od pepeljevačke rampe do plavog mosta na Kolubari), koja je podjednako bitna i frekventna:
“Ulica Lese Mirkovića, Železnička, Dimitrija Tucovića, čitav ovaj deo ispod pruge, preko hiljadu stanovnika gravitira upravo ka ove dve ulice kako bi došli do centra Lajkovca i bitne su i za sve građane ispod pruge , ali i za sva sela koja se nalaze preko Kolubare, pre svega za meštane Pepeljevca koji sada mogu koristiti dva putna pravca prilikom dolaska u Lajkovac, i ulicu Lese Mirkovića i staru ćirinu prugu.
Ono što je takođe važno, jeste da je ova ulica dugo bila u planu da se radi, ali zbog pojasa koji se nalazi uz prugu, nije bilo izvodljivo na ovaj način. Našli smo zajednički dogovor, sa Putevima Srbije smo našli rešenje i ovu ulicu doveli u stanje kakvo zaslužuje.
Stanovnici ovog kraja Lajkovca dobijaju jednu modernu saobraćajnicu. Možemo slobodno reći da nakon radova u protekle četiri godine, skoro da neće ispod pruge postojati ni jedna ulica koja nije asfaltirana. Ostala je još ulica Miladina Ilića, koja se nalazi u sklopu Triangle, a i nju ćemo verovatno uraditi u toku sledeće godine, tako da će sve ulice koje se nalaze ispod pruge imati asfalt.
Postoji dosta ulica bočnih u kojima je asfalt dotrajao, kao što je ulica Kraljevića Marka, koja će biti sanirana do kraja godine, kao i sve bočne ulice koje izlaze na ulicu Lese Mirkovića, Železničku, Dimitrija Tucovića.
Imamo prioritete, postoji i u samoj varošici dosta ulica koje nemaju asfalt, tako da će te bočne ulice malo sačekati.
Najbitnije, za ovaj deo Lajkovca, sa urađenom kompletnom Železničkom ulicom, skoro da neće biti ulice ovde bez asfalta i sigurno je da će građani biti zadovoljni.
Ono što nama predstoji u budućem periodu jeste, da nekako rešimo pitanje prelaska preko pruge za sve stanovnike ovog dela Lajkovca. Rešavanje tog pitanja nije ni malo lak posao. Moraćemo da sa Železnicom Srbije nađemo zajednički jezik, neko trajno rešenje, kako bi skratili muke svih građana koji odavde gravitiraju ka Lajkovcu. Najprihvatljivije i možda najbolje rešenje jeste, da se uradi projekat pešačke staze na postojećem nadvožnjaku, koji se nalazi u blizini “Elmonta” i vodi ka centru Lajkovca, tako da na neki način ublažimo i učinimo što bezbednijim prelazak preko pruge građanima koji upravo žive u ovom naselju.”
Odbornik u lokalnom parlamentu Slađana Milošević istakla je, da je ovo veoma značajan događaj za meštane ovog dela Lajkovca, jer je Železnička ulica bila u zaista jako lošem stanju i dodala:
“Želim da se zahvalim državi Srbiji, koja je finansirala ovo. Nadam se i da će finansirati i nephodnu zamenu azbestnih cevi, koje su još značajnije. Ovaj deo Lajkovca je godinama, pa i decenijama unazad bio nepravedno zapostavljen, sada se mnogo toga na bolje promenilo. Mislim da će naši građani biti zadovoljni, jer ovde zaista ima puno domaćinstava, a i pored njih ovu ulicu koriste mnogi i baš je frekventna.”