U EUROPROMU DANI DOMAĆIH U JUNU U ZNAKU YUHORA

U okviru akcije Dani domaćih u trgovinama Euoproma svoje proizvode će potrošačima tokom juna predstaviti kompanija Yuhor.

PR Menadžer kompanije Europrom Bojana Perić rekla je na konferenciji za novinare da su dosadašnji rezultati višemesečne kampanje, u okviru koje je predstavljeno devet nacionalnih i sedam lokalnih proizvođača, dosta dobri, što potvrđuje podatak da je prodaja domaćih proizvda u proseku povećana 100 posto, odnosno duplirana: “To je podatak koji nas raduje, i to je bio jedan od naših prvih ciljeva da se poveća prodaja domaćih proizvoda i da na taj način, svi zajedno, podržimo domaću proizvodnju i damo svoj doprinos očuvanju i negovanju domaće privrede. Ispunili smo i drugi cilj, a to je obezbeđivanje benefita za potrošača što smo učinili upravo kroz snižene cene. Postigli smo ključni cilj, a to je da se tokom prethodnih meseci pričalo o domaćim proizvođačima i kvalitenim, domaćim proizvodima, i to je ono što pokazuje da je dosadašnja kampanja imala uspeha ”

Praksa je bila, da uvek bude izdvojeno deset domaćih, kvalitetnih proizvoda koji su tokom meseca akcije u objektima Europroma bili znatno sniženi. Takvih proizvoda bilo je blizu 100, koje su potrošači mogli da kupe po nižim cenama, a bilo je i oko 50 promocija sa degustacijama, što je sve rezultiralo dupliranjem prodaje, kroz snižene cene.

Naredna dva meseca uslediće letnja pauza u kampanji Dani domaćih, a Europrom će taj period iskoristiti da u svim svojim prodajnim objektima razgovara sa potrošačima u cilju istraživanje na temu domaćih proizvoda i proizvođača, odnosno efektima kampanje. Kampanja Dani domaćih bićeće nastavljena u septembru .

Kompanija “Yuhor” iz Jagodine ima tradiciju dugu preko 100 godina. Milica Dejković, marketing menadžer kompanije Yuhor, najavila je tokom juna brojne promocije i prezentacije roizvoda i snižene cene Yuhorovih proizvoda u objektima Europroma: “Danas svoje proizvode podjednako činimo dostupnim i domaćim inostranim kupcima. Kompanija Yuhor neprestano ulaže u svoje proizvodne pogone i radi na tome da kvalitet proizvoda bude što viši na zadovoljstvo naših potrošača. Ono što želimo jeste da potrošačima pružimo vrednost više i upravo šansa za to je kampanja “Dani domaćih”. Međusobna saradnja Europroma i Yuhora je značajna upravo zbog toga zbog toga. Na ovaj način pružićemo dodatnu pažnju potrošačima jer oni vole da znaju ko stoji iza proizvoda i sve te informacije dovode do toga da oni budu i lojalni. Potrošače u junu u prodajnim objektima Europroma zato očekuje sniženje cena naših proizvoda, a imaćemo i promocije u maloprodajnim objektima Europroma svakog petka.”

Svakog petka u Valjevu, u Erocentru i u objektima u Novom Naselju i Radinom brdu, biće organizovane promocije. Svi koji kupe neki Yuhorov proizvod u danu promocije u vremenu od 10 do 16 časova, dobiće proizvode u vrednosti od 300 i 600 dinara.

Related posts