Kampanja valjevskog Europroma pod nazivom “Dani domaćih”, započeta septembra prošle godine, u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u oktobru i ovaj mesec posvećen je kompaniji “Imlek”, čiji su odabrani proizvodi na specijalnim akcijskim cenama u svim maloprodajnim objektima Europroma. Imlek je u oktobru u Europromu na akciji izdvojio nekoliko proizvoda , tačnije osam artikala, uz veliki broj promocija tokom meseca u svim objektima Europroma.
“Srž i cilj kampanje “Dani domaćih”, u najkraćem je vraćanje poverenja krajnjeg potrošača u domaći proizvod. Cilj je jasno postavljen, ali nije ni malo lako ga dostići. Europrom sa brojnim domaćim proizvodjačaima radi na dostizanju tog cilja. Benefit od same kampanje za krajnjeg potrošača vidimo u cenovnoj priči , ali to nije jedini benefit, već je suštinski benefit upoznavanje sa domaćim proizvodima“, rekla je Bojana Perić PR menadžer kompanije Europrom, dodajući da ljudi često pogrešno veruju da velikim proizvodjačima koji dugo postoje na tržištu nije potrebna posebna kampanja i predstavljanje , što po njenom mišljenju nije tačno: „To što neko prepoznaje proizvode nije garancija da zna kakvu tehnologiju proizvodjač koristi, koje sirovine, poreklo tih sirovina, njegov način rada i način postizanja održivog kvaliteta. Konkretno sada na akciji i u kampanji je Imlek i smatramo da te informacije prosečan potrošač treba da ima. Zato je sama kampanja upravo okrenuta i ka stavu da ukoliko posedujemo sve informacije tek tada možemo da imamo formirano mišljenje.“
Marija Malović, regionalni menadžer Imleka kaže da Imlek koji je osnovan 1953 godine, sarađuje sa preko 4000 farmera širom Srbije: „Ono što posebno želim da kažem jeste da je valjevski kraj jedan od nama najznačajnijih okruga, jer ovde imamo oko 600 farmera sa kojima sarađujemo i dnevno prikupimo 55 tona mleka koje se posle nalazi u omiljenim proizvodima kupaca. Inače Imlek dnevno prikupi oko milion litara mleka od srpskih domaćina. Želela bih da u ime kompanije Imlek pozdravim i porodice Žujović, Mojsilović, Čitaković , Belušević i Trišić, upravo iz ovog kraja sa kojima imamo dugogodišnju saradnju i od kojih otkupljujemo velike količine mleka.”
” U glavama mladih treba na vreme posejati to seme verovanja u domaći proizvod, ponavljam ne bojkota stranih proizvoda, nego vera u domaće. Svesni smo da trenutna situacija u našoj zemlji nije takva i nikako nije dobro da se takva klima nastavi i na generacije koje dolaze”, rekla je je Bojana Perić naglasivši da u kampanju “Dani domaćih” žele da uključe i mlade generacije potrošača, jer kako je rekla “budućnost svega, pored ostalog i budućnost domaće privrede, leži u njihovim rukama i od njih zavisi privredni razvoj i našeg grada i države.”
Naglašavajući da je jako važno povratiti poverenje u domaći proizvod, Europrom je najavljuje i nove aktivnosti u okviru kampanje “Dani domaćih”. U svim maloprodajnim objektima Europroma, od novembra, potrošači će moći da vide žute obeleživače cena, koji će označavati proizvode kampanje “Dani domaćih”.