ŠANSA ZA POSAO

U velikoj sali Gradske kuće u Lajkovcu, u subotu 29. februara u periodu od 14 do 17 časova, održaće se razgovori za posao u Kompaniji MEI TA EUROPE. Prevoz radnika do Bariča kod Obrenovca biće obezbeđen. “Mei Ta Europe je odlična prilika za Vas, bez obzira da li ste stručnjak, iskusni radnik, student ili ste tek završili studije. Da bi bila Kompanija koja najviše poštuje ljude, okruženje i svoje kupce, Mei Ta Europe se zalaže za sledeće vrednosti kako bi obezbedila korporativnu kulturu: odgovornost, poštenje, integritet, kreativnost, profesionalnost, zadovoljstvo i timski duh. Naši zaposleni su glavni doprinosioci sveukupnog efikasnog funkcionisanja […]

FEBRUAR U EUROPROMU – DANI DOMAĆIH PROIZVODA IZ NAŠEG KRAJA

Tokom meseca februara u svim Europromovim objektima, uključujući naravno i prodajni objekat u Lajkovcu, u centru pažnje su pored svih domaćih prizvoda, posebno domaći proizvodi iz našeg kraja. Tim povodom, na konferenciji za novinare u sedištu Europroma u Lukavcu predstavljene su dve firme iz našeg kraja, ali i Marko Dević učenik Tehničke škole učesnik kampanje „30 za ponos“. Tokom prethodnih šest godina kampanje u kojoj su promovisani domaći proizvodi, svi domači proizvođači zabeležili su rast. Ilustracije radi, mlekara Kačarević ostvarila je rast od čak 50%, dok je mlekara Agromaja ostvarila rast od impozantnih 60%. Sve je to ostvareno zahvaljujući približavanju […]

U JANUARU U “EUROPROMU” “DANI MORAVKE”

Prvi mesec u godini u Europromu obeležava akcijsko sniženje cena proizvoda leskovačke „Moravke”, koja je središte aktivnosti ovomesečne kampanje „Dani domaćih“. U okviru kampanje „30 za ponos“ medijima je na januarskoj konferenciji predstavljena uspešna valjevska plivačica Maša Cvetković. Bojana Perić, PR menadžer kompanije Europrom, pre svega je imala potrebu da pojasni i definiše šta se to u kampanji smatra srpskim, odnosno domaćim proizvoodom: „Često smo primećivali u proteklih godinu dana, od kad je u toku naša akcija „Dani domaćih“, da se vode polemike na temu da li u kampanji „Dani domaćih“ treba da se nađu proizvodi i kompanije čije vlasništvo […]

PRODAJA HLADNJAČE

Firma Fruvela u stečaju, čija se imovina nalazi u Lajkovcu, ponuđena je na prodaju po početnoj ceni od 89,9 miliona dinara. Fruvela se bavi proizvodnjom, preradom, uslugama i trgovinom, a njena najvažnija imovina je sedam objekata na više od 4,7 hiljada kvadratnih metara među kojima su pogon prerade, upravna zgrada, hladnjača i vodotoranj u Lajkovcu. Javno nadmetanje za Fruvelu zakazano je za 11. februar, dok je depozit za učešće 35,9 miliona dinara. Fruvela čija je delatnost prerada i konzervisanje voća i povrća u stečaju je od novembra 2018. godine.

DANI DOMAĆIH U DECEMBRU U EUROPROMU U ZNAKU PROZVODA JAFA I TRLIĆ

Decembar, poslednji mesec u godini, u svim prodajnim objektima Europroma (uključujući naravno i objekat u Lajkovcu) rezervisan je za proizvode dve kompanije: Jafa i Trlić, najavljeno je na konferenciji za novinare u sedištu Europroma u Lukavcu. Tokom ovog meseca, proizvodi upravo ove dve kompanije su u centru kampanje „Dani domaćih“ i njihovi proizvodi će biti na akcijskim, značajno sniženim cenama. Proizvodi kompanije Trlić su, naglašeno je, poznati Valjevcima, a kako se moglo čuti na konferenciji za novinare, Trlić je četvrta kompanija u Srbiji po ostvarenom prometu među kompanijama koje se bave proizvodnjom i preradom mesa. Pavle Paunović, komercijalni direktor je […]

EKONOMSKO OSNAŽIVANJE ŽENA U POLJOPRIVREDI

U Gradskoj kuć je danas u podne održana info sesija na temu Ekonomsko jačanje žena u poljoprivredi, kojoj se odazvalo preko dvadeset žena sa područja lajkovačke opštine. Naime, Opština Lajkovac i Žensko udruženje Kolubarskog okruga potpisnice su Memoranduma o saradnji na implementaciji projekta Ekonomsko osnaživanje žena u poljoprivredi. Opština Lajkovac je prepoznala zajednički interes u procesu ekonomskog osnaživanja žena, posebno u davanju podrške, znanja i potrebnih resursa ženama, nosiocima registrovanih poljoprivrednih gazdinstava, ali i svim ostalim zainteresovanim ženama, koje bi kroz razmenu iskustava, umrežavanje i edukaciju unapredile svoja poljoprivredna gazdinstva. Na prvoj sesiji u Lajkovcu, žene su danas od Jelene […]

OTVOREN DRUGI JAVNI POZIV RAZVOJNOG PROGRAMA EU PRO

Objavljen je 23. septembra drugi javni poziv razvojnog progrma EU PRO za podnošenje predloga projekata za nabavku opreme i uvođenje usluga za preduzetnike, mikro i mala preduzeća, podseća Katarina Janić koordinator za lokalni ekonomski razvoj Opštine Lajkovac. Rok za podnošenje prijave je najkasnije do 10. novembra 2019. godine. Drugi javni poziv za podnošenje predloga projekata za nabavku opreme i uvođenje usluga za preduzetnike, mikro i mala preduzeća Rok za prijavu: nedelja, 10. novembar 2019. 24:00 OTVOREN ZA PRIJAVU Datum objave: ponedeljak, 23. septembar 2019. Rok za podnošenje prijave Najkasnije do 10.novembra 2019. 24:00 Gde i kako poslati prijavu Isključivo elektronskim […]

ŠANSA ZA POSAO U NEMAČKOJ KOMPANIJI IGB AUTOMATIVE

Usled proširenja proizvodnih kapaciteta kompanija IGB AUTOMOTIVE planira da otvori novi proizvodni pogon i raspisuje konkurs za prijem novih radnika u proizvodnom pogonu. Tim povodom kompanija IGB održaće 27. 28. i 29. septembra 2019 god. u holu Kulturnog centra Lazarevac, Hilandarska 2, 11550 Lazarevac, od 9 do 17h Dan karijere na kojem će svi zainteresovani moći da se informišu i konkurišu na neku od ponuđenih radnih pozicija. Pozivamo Vas da nam se pridružite i postanete deo IGB-a!  Naime, usled proširenja proizvodnih kapaciteta i velikog interesovanja za zasnivanje radnog odnosa, nemačka kompanija IGB AUTOMOTIVE planira da otvori novi proizvodni pogon i raspisuje […]

“EUROPROM” – “NAŠA TRGOVINA ZA NAŠU DECU”

Kompanija “Europrom” i tri valjevske obrazovne ustanove, kroz projekat “Naša trgovina za našu decu”, svojevrsni su pioniri dualnog obrazovanja u Srbiji i sjajan primer dobre saradnje privrede i obrazovanja, uz poruku da ovakvih partnerstava i projekata treba da ima više ne samo u Valjevu nego i u Srbiji. Naime, projekat “Naša trgovina za našu decu” je pre dve godine pokrenula kompanija “Europrom”. Najpre je partner bila samo Ekonomska škola, a potom su uključene i Poljoprivredna škola sa Domom učenika i Visoka poslovna škola strukovnih studija Valjevo (VIPOS). Tokom ove godine u projekat je uključeno ukupno 90 učenika i studenata: 80 […]

U EUROPROMU DANI DOMAĆIH U JUNU U ZNAKU YUHORA

U okviru akcije Dani domaćih u trgovinama Euoproma svoje proizvode će potrošačima tokom juna predstaviti kompanija Yuhor. PR Menadžer kompanije Europrom Bojana Perić rekla je na konferenciji za novinare da su dosadašnji rezultati višemesečne kampanje, u okviru koje je predstavljeno devet nacionalnih i sedam lokalnih proizvođača, dosta dobri, što potvrđuje podatak da je prodaja domaćih proizvda u proseku povećana 100 posto, odnosno duplirana: “To je podatak koji nas raduje, i to je bio jedan od naših prvih ciljeva da se poveća prodaja domaćih proizvoda i da na taj način, svi zajedno, podržimo domaću proizvodnju i damo svoj doprinos očuvanju i […]

Pratite nas